jueves, 18 de abril de 2013

TRICOTIN TRICOTAN!



+ CATALÀ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

Avui tinc el plaer de presentar-vos un projecte molt especial en el qual estic feliçment involucrada i en el que fa mesos que hi estem treballant. El seu nom és Tricotin Tricotan "Joguines teixides per gent GRAN", una iniciativa social sense ànim de lucre que de moment hem posat en marxa a l'àrea de Barcelona i rodalies.

La idea, en concret, és ensenyar a persones grans a teixir joguines de ganxet que aniran destinades a nens i nenes en risc d'exclusió social o que es troben hospitalitzats.

El que fem és oferir tallers de ganxet a casals de gent gran i residències, on ensenyem les eines bàsiques de teixir ganxet en volum per tal que les àvies (i els avis, si és el cas) puguin anar teixint joguines que s'entreguen posteriorment als centres de nens i nenes. Mitjançant una trobada intergeneracional, el projecte pren el seu màxim sentit en l'intercanvi, entre unes àvies que tenen molt per a oferir i uns nens i nenes agraïts davant de qualsevol mostra d'atenció i afecte.

Tricotin Tricotan és un projecte que vol reivindicar el paper de la gent gran dins la societat, també la importància de les joguines/coses fetes a mà, així com criticar la situació de vulnerabilitat en la que viuen alguns nens i nenes.

Però si voleu conèixer de debò Tricotin Tricotan, tot l'equip us animem a que visiteu el nostre blog/web així com també el nostre facebook, a través del qual podeu ajudar-nos a difondre la iniciativa!

I si teniu qualsevol material que us sobri com llanes, agulles, boata, etc. no dubteu en escriure'ns a:





Segur que ens farà molt de servei!


+ CASTELLANO + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

Hoy tengo el placer de presentaros un proyecto muy especial en el que estoy felizmente involucrada y en el que estamos trabajando desde hace varios meses. Su nombre es Tricotin Tricotan "Joguines teixides per gent GRAN" (que se traduce del catalán como "Juguetes tejidos por gente MAYOR" dando a "mayor" su máximo sentido), una iniciativa social sin ánimo de lucro que hemos puesto en marcha en el área de Barcelona y cercanías.

La idea, en concreto, es enseñar a personas mayores a tejer juguetes de ganchillo que irán destinados a niños y niñas en riesgo de exclusión social o que se encuentran hospitalizados.

Lo que hacemos es ofrecer talleres de ganchillo a centros cívicos para gente mayor y residencias, donde enseñamos las herramientas básicas de tejer ganchillo en volumen para que las abuelas (y los abuelos) puedan ir tejiendo juguetes que posteriormente se entregan a centros de niños y niñas. Mediante un encuentro intergeneracional, el proyecto alcanza su máximo sentido en el intercambio, entre unas abuelas que tienen mucho para ofrecer y unos niños y niñas agradecidos ante cualquier muestra de atención y cariño.

Tricotin Tricotan es un proyecto que quiere reivindicar el papel de la gente mayor en la sociedad, también la importancia de los juguetes/cosas hechas a mano, así como criticar la vulnerabilidad en la que viven algunos niños y niñas.

Todo el equipo os animamos a que visitéis nuestro blog/web y nuestro facebook, a través del cual podéis ayudarnos a difundir la iniciativa!

Y si tenéis cualquier material que os sobre como lanas, agujas, guata, etc... no dudéis en escribirnos a:



Seguro que nos servirá un montón!


8 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...